Blue playsuit

2016



 
 
Playsuit: H&M / Armband: Tuuri / Solglasögon: Gina Tricot
 
 Så himla skönt att få ta fram sommarkläderna! Idag steg jag upp runt klockan 13 och gick ut och solade några minuter, men solen gick i moln hela tiden så jag tog mig an en springtur. Jag brukar bli piggare och känna mig riktigt stolt efter jag har tränat men idag gjorde jag inte riktigt det, hmm :/. 
Jag har märkt att jag har alldeles för mycket kläder, jag har ju försökt sälja på loppis men bara 1/4 del blev sålt, jag får väl försöka igen. Idaaag ska jag bara slappa och dricka mehukatti saft eftersom jag varken har glass eller choklad, snyft. Jag måste ju få socker någonstans ifrån haha. Hoppas ni njuter nu av det varma vädret, jag har hört att det kommer vara såhär fint ända till fredag! :)♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?