Jag är så glad!

2016



 
 
Alltså KÄNSLAN när man har betalat 70€ för en matterepetitionskurs som bestod av 9 timmar och sen känns allting så värdelöst för man förstår ingenting när man ska räkna själv och man börjar fundera på att gå i ide redan nu. Sen så rockar man matteprovet!! Jag förstår inte vem som är på min sida för det råka komma precis såna uppgifter som jag lärt mig och jag kan inget annat än älska livet just nu, haha! Nu vill jag bara ut på bar och fira att alla skrivningar e över och att jag förhoppningsvis blir student till våren. Kanske man ska ut ikväll? Nej kanske inte, jag vet inte.
 
Matte, engelska, hälsokunskap och modersmål är skrivna nu. Det känns som att man äntligen har rymt från ett fängelse och hoppat på en båt mot Atlanten. Friheten. Jag har inte haft tid att göra något roligt alls och nu väntar dessutom massor med sammanfattnings och kompletteringsarbeten från närvårdarsidan. Men såfort Zander kommer hem ska vi gå till grannarna och spela WII så min kul-termometer ökar. 
 
På tal om en båt mot Atlanta, imorgon ska jag och Zander boka södernresa!! IIIH! Jag har velat deperat till Södern sedan jag var 13 och började högstadiet, alltså ni vet inte hur mycket jag har längtat till att fylla 18 så jag kan åka utan föräldrarna. Jag har tänkt på det hela tiden i 5 år och nu får jag äntligen åka! Nu är jag verkligen glad att jag är en sparare för nu har jag råd att åka utan att det påverkar något. Känns bra att jag inte har använt mina sommarjobbspengar. Jag har ju aldrig varit längre bort än Sverige för er som undrar varför jag är så desperat haha. Vi kommer boka till höstlovet, som är den 17 oktober och en vecka framåt.
 
Nu har jag sån fiilis inför södern så nu ska jag gå in på nelly och shoppa fullt med bikinisar och andra sommarplagg!<3<3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?