5 sanningar om mig enligt Zander

2017



Nytt mysset från Cubus och jag är helt kär i färgen ♥
 
Hej! Jag tänkte göra ett inlägg där jag skriver 5 sanningar om mig men istället blev det att jag fick fråga Zander vad som är speciellt med mig så nu har han sagt allting haha. Detta får bli 5 sanningar om mig enligt Zander.
 
1. Beroende av Subwaykex. Nåjo, brukar äta 3 per dag men har minskat i nu hehe. Svårt att sluta när jag inte går upp i vikt av sötsaker. 
 
2. Ett mystroll. Ja, jag vill ju bara kramas och gosas hela tiden haha. 
 
3. Städar för ofta. Ja jag brukar städa 1 gång i veckan och Zander vill städa högst en gång i månaden. Däremot ligger det ju alltid ett berg med mina kläder på golvet 24/7.
 
4. Bästa massören. Aw det låter bra. :D
 
5. Babblar i sömnen, en natt lät det som du sjöng i sömnen. Men gud hahah.
 



Petra Nordqvist

http://petras.fi

Vilken fin bild :D Jag är också ett mystroll :)

Svar: Tack så myki, ja vem gillar int mystroll 😁
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?