Back in Finland

2017



 
 
 
 
Hello Finland! Nu är jag äntligen hemma i Vasa efter 4 timmars nattflyg och mellanlandning i Helsingfors. Det har varit tufft nu den sista praktkveckan eftersom jag har haft yrkesprov och haft 39 graders feber. Allt började ju i tisdags, har haft högfeber två dagar och lite feber samt riktigt sjuk hals resten av dagarna. Men jag orkade in i slutet och fick världens bästa present och avslut från dagiset som jag kunnat tänka mig! Kärleksfulla människor och barn som alltid kommer finnas i mitt hjärta och på min hylla för den delen. Fick vara med på ett skolfoto och läsa vad barnen sagt om mig.♥
 
Idag har jag sovit, käkat subway och bara gosat med Alexander hela dagen. Älskar verkligen min gullegris Zander hihi! Imorgon ska jag klicka på the resetbutton och ställa om mig för att jobba 4 dagar, det ska bli faktiskt bli ganska kul tycker jag. Jag kommer vara ledig nu i tre veckor framöver så lika bra att göra något bra av tiden och få tjäna ihop alla pengar som jag slösade på shopping haha. Minns ni när jag sa att jag hade gjort något som fick pengarna att ryka? Jo vi råkade nämligen att hitta New Yorker och en färja som gick dit så där spenderade vi en hel kväll ända till 12 på natten och vi var så ivriga så vi var tvugna att äta på mäccen innan vi gick in i butiken, annars skulle det har spårat ur. Nåja, hundralappen försvann snabbt haha. (Kan visa allt i ett inlägg sedan.) NYX hittade vi också och där var vi lika ivriga haha.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?