Recenserar produkter från Dermoshop

2017



 
 
 
Kommer ni ihåg när jag fick 5 kassar med produkter från Dermoshop? Då måste det ju nog komma recensioner också! Så nu har jag valt ut 9 produkter att försöka skriva både plus & minus om. Jag ger också betygsättning. 
 
1. Living handwash. Tvålen löser upp sig väldigt bra i händerna men den doftar väldigt starkt med parfym. 6/10 
 
2. Dry shampoo. Denna hade också en parfym doft men jag gillar inte alls detta torrshampo. Det fungerade inte alls bra, håret blev mera strävt som när man sprayar hårspray och jag var tvungen att ta massor med produkt för att håret ens skulle se renare ut. 2/10
 
3. Facial toning lotion- vitamin E. Huden känns väldigt fräsch efter ansiktsvattnet och har en god doft, men jag har inte märkt att det skulle hjälpa min hyp på något vis. Dock så tar det bort brun utan sol väldigt bra, och rengör huden väldigt bra. 6/10
 
4. Sminkborstar. Jag har fått flera frågor om dessa borstar och jag kan säga att de är riktigt BRA. Borstarna är stadiga, borsthuvudet är både fylligt men lätt och de är ju riktigt snygga. De märks att det är kvalite på borstarna. 8/10
 
5. Body mist blosson. Denna parfym doftar verkligen gott och fräscht av äppelblom och jag börjar genast tänka på sommaren. 7/10
 
6. Body oil "Spa & sauna". Denna hudolja har blivit en favorit bland skönhetsprodukter. Den doftar citrusgodis och jag brukar faktiskt tvätta ansiktet med denna, då lämnas ett lager av olja på huden och huden känns riktigt mjuk och återfuktad. En räddare i nöden mot torrhy. Annars går det superbra att smörja in kroppen med den efter duschen, den lämnar inget kladd. 9/10
 
7. Sauna facial therapy ansiktsmask. En ansiktsmask som peelar och återfuktar, man ska ha den i bastun men det fungerar lika bra att ha den medan man duschar. Jag använder alltid denna 10 minuter i duschen medans hårinpackningen ger verkan. Den är skön att ha på ansiktet och gör faktiskt huden mjuk och återfuktad. 8/10
 
8. Morotsolja. Denna olja brukar jag ha i ansiktet och den har gjort bra skillnad i min hy. Dock så är den orange så den färgar av sig på t.ex. dynvar om man har den över natten. Så jag brukar inte smörja in kroppen med den. 6/10
 
9. Ansiktsrengöringsborste. Jag trodde borsten skulle snurra runt men istället vibrerade den bara. Jag vet inte om den har hjälpt någonting, jag föredrar hellre peeling. Den känns lite sträv och borsthuvudet har börjat lukta konstigt, kanske av all rengöringsprodukt :/. 4/10
 
Ögonfransböjaren kan jag också säga att är en favorit hos mig, den är jätte lätt att använda! Ha nu en fortsatt bra dag! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?