Anmält mig till Kipinäs dansskola!

2017



 
 
Både i måndags och igår så var jag med min syster Jessika och testade på olika dansstilar till Kipinäs dansskola. Vi testade på dancehall och female vibe. Båda föll oss i smaken, den ena var tyngre än den andra men vi anmälde oss till båda danserna som kommer gå på måndagar och tisdagar. Priset blev 210€ för en termin, vi fick både syskonrabatt och eftersom vi valde 2x60min i veckan så blev den ena kursen billigare. Om vi bara hade valt en danskurs så skulle priset ligga på 130€ tror jag. Men jag är nöjd och supertaggad över att börja dansa påriktigt nu! Senast jag dansade var för ca 7 år sedan, då gick det en hiphopkurs i Vörå på Norrvalla och dansade även mera än så tycks jag minnas. Jag har länge funderat att dansa på Kipinä men har bara hört att allting är på finska där och min finska är inte så bra, men båda våra danslärare kunde svenska och det var många svenskspråkiga där så det kändes nice.
 
Jag är ju ledig varje måndag och onsdag från kosmetologstudierna och det har ju varit skönt. Men nu börjar jag bli uttråkad, känns ju bra att få blogga i lugn och ro nu förstås. Bloggen har verkligen stått stilla och jag antar att det har börjat kännas som ett jobb utan lön. Det har varit en sån press att få upp ett inlägg varje/varannan dag så hela mitt liv har drabbats. Att hela tiden tänka på att fota till bloggen har varit jobbigt och stressande. Mennnn, nu har jag haft en bra paus så nya tag skall tas. Har ju fått nya ämnen att blogga om nu när jag studerar till kosmetolog och börjar dansa. Hoppas ni ser framemot lite mer aktivitet så kör vi igång pånytt! ;)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?