Fina Nathalie & flytten är igång

2017



 
 
 
Här firade jag och min fina nya vän Nathalie att vi fått jullov, På Aschan coffee & Deli. Träffade Natte på kosmetologlinjen och märkte att hon var en av få som jag klickade med direkt. Vet inte vad det var men på sättet vi pratade med varandra och kanske det ligger någonting i att vi båda kommer från Vörå. Märker inte ens av vår ålderskillnad när hon är så mogen av sig. Jag är glad att vi träffades Natte!
 
En stor sak som är pågång just nu så är min flytt. På fredag får jag nycklarna till min egna lägenhet och efter den 31 December så bor vi inte längre på vårt mysiga boende med bästa grannarna, haha. Nämen det var skönt med grannar man kunde lita på när det kom till kritan, thanks Hugo och Daniel. Jag kommer nu flytta till Kyrkoesplanaden i Vasa, har nära till dansskolan nu och t.o.m. närmare till skolan. Det var tur att jag får nycklarna på fredag så att jag inte behöver flytta allt på nyåret, kommer ju vara i Molpe då och fira. Tecknade elavtal idag också, haha tänkte nästan glömma det och tidigaste dagen man kunde få el var på fredag så hade verkligen tur där. Dags att ta fram flyttlådorna nu, ha det bäst! ♥
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?