Jag ska till BALI!

2017



 
 
 
 
 
 
 
Har länge kunnat göra det här inlägget men nu är det helt och hållet på klart, trots vulkan katastrofen som pågått nu så är det HIT vi ska åka! Vi börjar ha det bokat nu och vi ska till BAALIII!!♥♥♥♥♥♥
 
Har aldrig varit mer taggad i hela mitt liv! Detta kommer bli det bästa jag gjort i hela mitt liv! Vi ska på en 2 veckors resa hit och vi kommer åka runt HELA ÖN! Det kommer bli det bästa av det bästa, olika hotell och olika miljöer! Vi kommer testa på att bo på lyxigt hotell och även kanske i en bungalow! Hotellen har vi ännu inte bokat men det gör vi sedan när vi kommit dit, förstås ett hotell måste vi ju ännu boka. Men tågbiljetter och flygresan is ON! Flyget kommer ta runt 20 timmar och vi kommer mellanlanda i Dubai, huur lyx!? Jag kommer satsa hårt på att besöka Gili öarna med det turkosa havet och vita stränderna, även surfning är högt uppe på listan. Åh vad jag kommer njuta! Ni undrar säkert när jag åker förstås, haha. Det blir den 23:dje Februari, så över sportlovet! Jag har även funderat på att VLOGGA under resan men får se hur det blir! Nu ska jag ta och börja beställa sol/strand/bad grejor från Ebay. Ha det bäst hörni och nedräkningen börjar NU!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?