Mina julkalendrar

2017



 
Hej på er, längesen sist nu. Jag tänkte ta och visa upp vilka julkalendrar jag införskaffat iår. Jag brukar ha flera olika chokladkalendrar varje år men något konstigt har hänt på sistone och jag har tröttnat på choklad överlag. Så jag fick dessa kalendrar av mommo, Zander och en kompis. Här får ni se de första 7 produkterna som jag fått i kalendrarna och även lite vad jag gillat och ogillat!
 
 
Först ut The Body Shops julkalender! Detta är den billigare för 70€, finns ju en för 120€ också. Jag ÄLSKAR ju allt som har med The body shop att göra, allt de säljer vill jag ha. Men jag måste nog säga att jag är en aning besviken hittills, men bara en aning. Lip buttern med Mango doft som var i lucka nummer 1 så var helt klart bäst. Hjärtat och stjärnan så är två tvålar som jag inte vet om jag kommer använda. Nagelfil är ju bra att ha och shower gelsen får man ju alltid användning av, pink grapefruit är min favorit! Det känns ändå som att det kommer vara mycket tvålar i denna kalender. Hittills får den 3/5 som betyg!
 
 
Här kommer Kultajousis kalender med smycken! Denna kalenders pris borde ligga på 40€ tror jag. Ringen gillade jag jätte mycket måste jag säga! Storleken gick att ställa och jag som har storlek 16 i ringar så har ju svårt att hitta, alla är ju för stora. Örhängen var ändå rätt så fina och det känns som att det kommer komma mera fint! Denna kalender måste jag nog ge 3/5 också.
 
 
Sist men inte minst så har vi Dermoshops julkalender! Här har man fått riktigt bra grejer. Jag är jätte nöjd med denna. Den kostade 40€. Har redan haft bra användning av allt här förutom läppglanset. Jag tror Dermoshop har satsat på denna kalender, synd bara att det inte fanns något super häftigt i lucka 6, när Finland ändå fyllde 100 år. Men hur som haver, denna är min favoritkalender! Den får 4/5! 
 
Nu var detta allt hittills! Men jag kommer uppdatera er om resten av luckorna lite senare, när jag öppnat fler. Riktigt kul att få ha produktkalendrar, finns ju inget jag älskar mer än produkter!♥



Matilda

http://nouw.com/tildasofia

Trist verkligen med så liknande produkter i the body shops kalender då den ändå var sådär dyr! Body shop har ju ändå mycket fler produkter som kunde platsa i en kalender än de där små duschgelsflaskorna. Men dermosils kalender har jag hört flera som har skrutit på, vilket ju är roligt. Själv satsade jag på lumenes kalender i år :)

Svar: Ja det var verkligen synd, hade nog trott lite mera ändå. Ja dermoshops var super! Åh lumenes skulle jag också velat ha men hittade inte den någonstans :/.
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?