Jeppisdagarna och bio

2017



 
 
 
Förra lördagen så var jag med Emma och några andra till Jakobstad, jag körde båda vägarna som blev 200 km och ingenting var värt det. Hade en riktigt tråkig kväll så ångrar att jag åkte dit. Men dagen före så var jag med Alexander på bio "The planet of the apes 3". Tycker filmerna är helt bra så jag skulle rekommendera dem. Igår kväll så tittade jag på en film som heter "The impossible" och den var riktigt gripande och hemsk. Den handlar om en tsunamivåg som inträffade år 2004 i Thailand och den är baserad på en familjs sanna historia. Handlingen var annars riktigt bra.
 
Jag har ju semester/sommarlov nu och det är mindre än 2 veckor kvar nu tills jag börjar studera till kosmetolog! Jag längtar jätte mycket, hoppas man trivs :). Just nu passar jag på att sola på stranden medan jag kan, så har varit dit igår, idag och planerar att sola hela helgen också.  



Hemma Hos Felicia

http://feliciahblogg.webblogg.se/

men ni hann iallafall med ett besök till Friends & Brgrs, det är ju så himla gott!!

Svar: Ja förstås, men det var nog inte värt sitt dyra pris tyckte jag, hamburgarna var så småa :/
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?