Från vården går jag nu mot skönhetsbranchen

2017



google bild.

Hudvård, produkter, massage & naglar är något jag brinner för och något jag kommer få lära mig mer om i höst! Jag kommer alltså börja studera till kosmetolog!

Sedan högstadiet har jag velat gå till kosmetolog men vi var så få som ansökte till utbildningen så det blev inte av, men nu får jag äntligen börja på vuxenutbildningen. Eftersom jag är student så får jag ta utbildningen på två år istället för tre. Super!

Jag ångrar inte att jag studerade till närvårdare. Absolut inte. Jag vet inte ännu om jag vill jobba som närvårdare eller kosmetolog i framtiden, men bådeoch intresserar mig så det får ödet bestämma senare haha. Jag är iallafall jätte taggad på detta och det kommer kännas tryggt att ha två utbildningar i framtiden. Närvårdaryrket har gett mig bra sommarjobb och massa kunskap om sjukdomar, vård och barn. Sådant som är bra att kunna. Hoppas kosmetolog också blir lika givande! ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?