Slalom & tatuering

2017



 

Hej på er! Jag är 10/10 nöjd med dagen! Jag och Alexander steg upp tidigt imorse och begav oss till Storkyro för att möta upp mamma och lillsyrran, sedan åkte vi vidare till Lapu för att åka slalom. Det var väldigt lite folk i backarna så någon kö till liftarna var det inte. Klockan 14 åkte vi hem och då åkte jag och Alexander ÄNTLIGEN till tatueraren. Jag förväntade mig mycket mera smärta men det gick på ca 10 minuter så var tatueringen där. Jag skulle beskriva smärtan som massa bebigeting stick, för som jag fick rysningar så var det värsta. Supernöjd är jag iaf och billigt var det. Kommer väl antagligen bli beroende av tatueringar nu som man brukar säga, haha. 

 
Tatueringen har en stor betydelse för mig. Texten "everything happens for a reason" är en mening som fåt mig att leva positivt. Jag har alltid sagt att människan behöver något att tro på, om inte religion så något annat. Jag har valt att tro att allting har sin anledning, så ifall Zander gör slut med mig så var han inte den rätta för mig. Alltså, mitt lidande minskar. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?