Black Weekend

2017



 
 
 
Blackfriday har slagit stort igen i Vasa och reorna är överallt! Jag hade inga planer på att köpa något men ville ändå gå ut en sväng med Emma. Haha rätt som det var så fyndar jag plagg efter plagg. Här är en del av det jag köpte i fredags. Flora Danica förpackningen i bakgrunden så är ett duntäcke som jag köpte från Jysk, de hade stor rea även där och jag kommer behöva ett eget täcke när jag flyttar in i min egna lägenhet. Det är klart nu! Vi har kommit överens om hyra och jag får flytta in i slutet av December, tjohooo! Det är en etta på 34 kvadratmeter och den är nyrenoverad och riktigt myysig. Har redan massor med inredningsideer men får lägga i en lägre växel och inte slösa allt för mycket pengar nu haha. Hoppas på att få bo där länge iallafall då det är nära till alla ställen jag brukar vara på. Min helg har iallafall varit riktigt bra, känner mig väldigt glad! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?