40 random fakta om mig

2017



 
Smeknamn: Nata
Favoritglass: Kingis toffee
Skostorlek: 37
Favoritnagellack: Essences gelnagellack
Hur ofta dammsugar du?: 3 ggr i veckan pga kissorna drar ut kattsand och råddar haha.
Kommande resa: Tammerfors på höstlovet och Bali i vinter, supertaggad!♥
Dröm som liten: Författare
3 saker som gör dig gladast: Kissorna, dansskolan och kosmetologutbildningen
3 saker som gör dig ledsen: Kylan, stygnen i armen och att behöva flytta
Största mål i livet: Resa till världens alla ändor.
 
Brinner för dans.
Har en dröm som kosmetolog i Stockholm.
Har lidit av ätstörningar i ca 7 år.
Älskar att vara ute i naturen och skogen.
En dag ska jag skaffa en beige pomeranian.
Mina inredningsfärger är grått, blått, vitt och svart.
Jag är dålig på att simma .
Nej tack till kebab och bacon.
Jag har flygit 14 gånger på 1 år.
Jag älskar barn.
 
Jag brinner för produkter.
Tittar aldrig på film ensam, bara när jag är med någon.
Ena veckan var jag med i en mopedkrock och följande vecka en bilkrock.
Älskar att springa.
Smilgropar är det vackraste som finns.
Jag älskar mina fräknar.
Jag tänker alltid positivt när det händer något.
Tycker det är onödigt att vara osams med någon om det inte finns en bra anledning, tar alltid tag i saken.
Om jag skrattar så jag gråter ändras min röst och får hela omgivningen att skratta.
Jag vägrar se skräckfilmer.
 
Jag har alltid varit en sparare men börjat inse att om en subwaysmörgås gör mig glad eller dendär silverringen på Glitter så ska jag köpa det.
Jag längtar tills den dagen då jag får mitt första barn, dock inte helst på minst 5 år.
Älskar att åka snowboard.
Ända resan jag saknar är Puerto Rico.
Jag vill döpa min flicka till Kira .
Jag ritar mina egna tavlor.
Har alltid haft min lingonvecka i 8 dagar.
Favoritfärgen är blå men vill inte ha annat än mina bruna ögon.
Jag har självlockigt och fluffigt hår.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?