It's October and I can see yellow

2017



 
 
Nånu ser jag klart och tydligt hur löven faller från träden och det blir gult och orange på marken. Vinden har varit så kall idag och jag vaknade med feber och sjuk hals. Fick endå ta mig upp för att åka och sy stygn i min armbåge. Så nu får jag inte böja armen på 10 dar, ska bli kul att se hur det skall gå haha. Mina planer att åka båt ihelg skulle ha varit till.... UMeååå! Men det får jag skippa nu när jag inte riktigt kan festa, suck. OM jag ska vara ärlig så har jag längtat till hösten en aning, det är ju bara så himla mysigt med varm choklad, filtar, tända ljus och de fina höstkläderna! Igår började vi öva med fotborren i skolan och imorgon ska vi dra igång med ansiktsmassage. Få se hur länge flunsan sitter i men ska vila idag nu när jag är ledig.  Har även just haft min första riktiga kund i fotvård, och det känns ganska stort med tanke på att det råkade vara en utbildad kosmetolog. I början fick man ju en aning blackout och jag hade kvällen före kommit hem från en stressig Sverigeresa så var ju inte den piggaste. Men trodde aldrig jag skulle få sån bra feedback! Jag blev så glad och lättad över de fina orden jag fick höra, känner mig mera självsäker i mitt jobb nu. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?