Göteborg, kaos och ny resa

2017



 
 
 
 
 
 
Är hemma från Göteborg nu efter 4 dar. Det var meningen att jag skulle ha varit en vecka men det blev lite problem så åkte hem tidigare. Fick skippa Liseberg och klubbningen men hann shoppa iaf. Fick mig några vinterplagg från bland annat New Yorker, som är min favorit butik, så helt bortkastat var det inte. Har bott på en mysig ö som heter Björkö och vi har haft 20 grader varmt och sool! Jag flög ju ensam till GBG och tillbaka och jag trodde att flyget från Arlanda till Landvetter i GBG inte kunde bli mera stressigt men guud, hemresan var det värsta jag varit med om haha. Jag var ju tvungen att ta 2 flyg, ett via Stockholm och sedan med propellerplan till Vasa (haha) på hemresan. Såklart så är ju mitt FÖRSTA flyg hela 40 minuter sen. Folk var så stressade och hade en man framför mig som bara härjade till flygvärdinnorna, som om det skulle varit deras fel. Jag skulle haft 1 timme på mig i Stockholm men det blev 20 minuter, och då skulle jag byta terminal OCH gå igenom en ny säkerhetskontroll. Skrev jag att jag hade en tjock och stor stickadtröja på mig? För det hade jag. En tung handväska och med kapsäcken så fick jag springa konstant för att ens ha en chans att hinna. När jag väl kommer till säkerhetskontrollen så är det ju huuur lång kö som helst. Stressad som jag är så glömmer jag ju laptopen i kapsäcken och fick köra om hela köret pånytt. Nu var jag 10 minuter sen till flygbussen, men jag sprang som ett tok och ser damen som man ska visa biljetten åt, haha vet inte hur många gånger hon ropade att jag skulle springa snabbare. Nåja jag hann fast jag var 15 min sen, yey. Blir så långt inlägg om jag ska berätta allt annat knäppt som har hänt mig haha, känns ju bra nu när jag vet att jag klarar mig även om flyget är 40 min försenat, har t.o.m. planerat nästa resa redan haha. Men denna gång blir det båten som jag åker med till Sverige. Jag åker själv igen och redan nästa helg, hihi. Vart jag åker så får ni veta sen ;). 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?