Min första fotvård

2017



 
 
 
Än en gång så är det fredag och denna helg har jag längtat till som bara deN! Min födelsedag är på söndag och det ska firas imorgon. Idag började jag klockan 08:30 och 09:30 gjorde jag min första fotvård med pedikyr på en testkund som var min mamma. Jag har bara provat på att göra en fotvård 1 gång förut på en klasskompis och då kändes det inte så bra, men nu när det gällde att testa på en kund så gick det jättebra! Denna testkund så var mest för att få se och prova på fötter med mera förhårdnader och hornbildning, för på mina klasskompisars fötter finns inte så mycket att göra haha. Det var även första gången jag lackade någons tånaglar, det är mycket som vi inte har övat men vi lär oss mera genom det praktiska än teoretiska. Nåja, relativt kul dag och vi avslutade dagen med att öva lite manikyr. Ha en trevlig helg alla läsare! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?