Jag har flyttat!

2018



 
 
Efter flytten firade jag och Alexander med den nya Star Wars filmen.
 
 
Innan det nya året kom så hann jag flytta alla mina saker och möbler från min tvåa i Vöråstan till en liten mysig etta i Vasa centrum. Vi höll på med flyttandet i en paketbil i två dagar och sammanlagt 15 timmar tror jag det blev, så det tog sin tid. Jag fick hjälp av Alexander och hans bror Fredrik, vilket var välbehövligt. Så, hur det det då ut nu? Det mesta är uppackat och jag har fått inställt möblerna på passande platser, det är ju aldrig lätt att flytta från stort till litet så en och annan grej hade inte rum. Lägenheten är annars ljus och fin och på 34 kvadratmeter, jag kommer nog trivas här. Köket och wc:n är nyrenoverat så det är naiss. Jag är ju inte ett så stort fan av att laga mat men nu är jag riktigt taggad haha. Jag har alltså ett skillt badrum och skillt kök, så det känns ju som en tvåa + badrum. Möbleringen i mitt vardagsrum kommer ännu att få en helt makeover ihopp om att få rum med alla grejor och så det blir lite mer indelat i tv-hörna, sminkhörna och sovhörna. Men ÅH så kul det är, är ledig hela veckan så har bra tid att planera var jag ska lägga alla tavlor och sådant. Nu blir det nog dags att laga mat, har ju svängt dygnet bak och fram så lunchen blir klockan 8 på kvällen, hehe. Ha det bäst så hörs vi snart! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?