Nytt år, nya träningskläder, mer motivation

2018



Hej på er! Jag nämnde här tidigare att jag börjat träna tillbaka, man får på nått vis motivationen tillbaka när det bytt år. Så nu hittade jag på Intersports hemsida att de har massa rea! Måste nog ta och unna mig lite nya träningskläder nu, jag får dessutom mera motivation om jag har nya träningskläder. Måste ju förstås dela med mig också, hehe. Här har ni några av de snyggaste plaggen enligt mig och priserna är helt otroligt billiga, så dags att passa på nu om ni tänker som jag! Klicka på länkarna under för att komma till det plagg du gillar mest! :) (innehåller reklamlänkar)
 
 
 
 
 
 
 
Vit tröja
 
Nu börjar jullovet även lida mot sitt slut, ikväll ska vi ha en avskedsfest med mat på vårt gamla lägenhetshus, boende som vi kallar det haha. Känner ju grannarna där och Alexander och en grannen åker iväg på utbytesstudier till Indonesien om bara en vecka. Så ska umgås det sista nu med dem.Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?