Lägerskolan

2013



Hej! Kom hem från lägerskolan igår klockan 14. Var ganska trött, men tittade ändå på senaste avsnittet av Pretty Little Liars, så himla awesome avsnitt, haha! Nåja, lägerskolan har varit rätt så trevligt och chill. Har haft en massa fritid, hoppat i havet med kläderna på redan första dagen och sista dagen när de var disco för att vi fick så svettigt, paddlat, rott med båt, simmat i simhall ( liten simhall), latat oss, haft roliga stunder, dunkat musik, skjutit på någon "pricktavla" med pistol och gevär, gjort armband och nyckelring osv. Matens "godhet" har varierat mycket och lite jobbigt var det när alla bara kunde prata finska och engelska. Jag irriterade mig också på att det var tystnad klockan 22:00...
Fick ju dessutom flest träffar i att skjuta med gevär, därför fick jag dendär muminasken.
 
Bara så ni vet så är det mina kompisar som har fotat! Lina och Robert har väl tagit de flesta bilderna. Men eftersom jag är så himla lat nuförtiden så lägger jag alla bilder i en film istället, ni kan ju pausa också om ni vill se nån bild längre. Lite musik skadar väl aldrig? ;)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?