38 updates

2013



Hej! har inte hänt så mycket idag förutom att jag varit på kvartsamtal och så. Ikväll ska jag bara se på gossip girl så slänger in lite frågor och svar. BTW: Imorgon hinner jag inte blogga för på eftermiddagen åker vi till Påttska reningsverk, eller vad det nu heter HAHA och efter det så åker jag till Vasa och handlar julklappar och julfestkläder!

1. Vad heter du?
Natalie Daniela Sundsten

2. Vad kallas du för?
Nata och några till :).

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Nata

4. Vad gör du just nu?
Ligger i sängen med datorn och ser på gossip girl

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Ha Jere bredvid mig

6. Vad har du på dig?
Tjocka tights och en stickadtröjja

7. Vad har du gjort idag?

Tittat på film, och GG (gossip girl) 

8. Vad var det roligaste med din dag?
När jag hittade smält choklad på en tallrik i frysen

9. Vad var det tråkigaste med din dag?
skola, kvartsamtal osv.

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
En perfekt dag? För det första utomland. Var som hellst men utomlands, på en strand eller vid ett shoppingcenter. Med pojkvännen ofc.

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
Min skolväska,haha.

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Högerhänt.

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Jeres personlighet, INK

14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Alla årstider har sina fördelar. Men älskar sommaren mest.

15. Vilken högtid är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?
Julen kanske, Julklapparna och mysigast ever!

16. Beskriv den perfekta outfiten?
Oj, jag vet inte. Bara man klär sig i något bekvämt så är väl allt OK :).

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
Svenska folket? Jepp, boyfriend jeans

18. På tal om mode, din favoritbutik?
alla, går alltid igenom alla butiker i Vasa och hittar kläder från olika varje gång.

19. Favoritplagg som du har i garderoben? 
Hm.. Det var svårt. 

20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
Vet inte

21. Favoritplagg på en man?
en såndär tröja med knappar där framme, ex 5 knappar neråt..

22. På tal om killar, vad föredrar du, finländare,svenskar eller utländska?
finländare

23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.
muskler ♥

24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
Oj,kan inte välja! De är så mycket

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille

Det vet jag inte heller haha

26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.
En resa vart som hellst utomlands. Helst till Los Angelses ♥

27. Vad är den hemskaste presenten du fått?

Dunno..

28. Cola eller fanta?
Båda!

29. Choklad eller sur/salt godis?
CHOCKLAD!

30. Sallad eller McDonalds?
mäccen, haha.

31. Myskväll eller utekväll?
Båda funkar för mig.

32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex.

33. Pengar eller kärlek?
Kärlek!

34. Tåg/buss eller bil?
Bil.

35. Bloggen, instagram eller twitter?
Bloggen.

36. Tv eller dator?
Dator

37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
Fast f, har inte sett the notebook..

38. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)
1. Jag äter jätte lite mat
2. Jag vill flytta, vart som hellst...
3. Jag älskar att dansa









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?