Gossip girl

2013



Hejhej! Skönt att veta att det bara är lördag idag och inte söndag. Sent igår kväll så började jag på en ny serie, eller ny och ny men gossip girl. Har bara sett första avsnittet ännu, haha vilka bitches. Den verkar helt bra men det kommer ändå inte finnas någon serie som slår PLL, så om du inte sett pll så kolla den genast!
Idag ska jag bara äta tårta och choklad från släktkalaset igår. Kvällensplaner har blivit helt ändrade, vilket var riktigt dåligt för jag längtade verkligen till den här kvällen. Nåja blir att sköta lillsyrran ikväll då, får ju pengar för att göra ingenting så (y). JK, jag och Jessika ska se barbiefilm med henne,haha. 
 
Hade precis vaknat på denhär bilden, och snön där ute lyste mitt ansikte vitt. poet
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?