Happy sick girl

2013



Igår: På morgonen klockan 11 for jag till Jeres, var riktigt trött. Jag gav honom två tröjor, skruvmejsel, kalsonger, parfym och deoderant i julklapp. Mina föräldrar gav honom strumpor och en dumlegodis låda. I julklapp av honom så fick jag ett hjärthalsband, choklad och ett TV!! Behövde helt klart ett tv ♥. Så var hos honom från 11 på morgonen till 11 på kvällen. Sen på kvällen så var i ute i Oravais. 
 
Idag sovde jag till klockan 14...höhö. Sen så spelade jag med Kevin och sedan joinade Jakob. Jag hade inte vetat att vi skulle till mormors, så det kom som en sen nyhet. Så jag följde inte med. Har ändå 37.34 graders feber. jag skulle kalla det stegring men whatever. Så ikväll ska jag bara sitta och trycka i mig choklad och se på gossipgirl. haha #gotta #love #my #life.
 
*host* telefonkvalité...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?