Helgen + bildbomb

2013



Hej! Har inte hunnit blogga på några dagar nu, men har inte varit hemma i helg.
 
Fredag: Julfest på morgonen i skolan ( blev bråttom, när syrran inte orkade fixa håret, så gjorde det själv), fick diplom,woho. Många som sjöng osv. På kvällen blev det Petalax, var tråkigt i början men sedan gick jag och Emelie på dansgolvet och försökte få med oss allihopa, eftersom vi var de första som dansade, haha! Nåja, helt OK kväll. Träffade många som man behövde prata med. 
 
 
Lördag: Vaknade ca kl.13. Och hade 20 minuter på mig att duscha, äta, packa och göra mig i ordning. Pappa skulle skjutsa mig till Oravais. Så var där hela dagen och hela kvällen. Förstås så var jag hos Jeres men i for ut sedan. Var med Kevin typ hela kvällen, och vi höll hus vid rinken i regnet. Stackars Anton som körde i diket, nåja blankhal is men de fick upp hans traktor sedan. Sen så tittade jag film med Jere, vi har sett en massa filmer. Sen så somnade vi. OCH jag drömde världens mardröm, fyfan. Kunde inte somna om på en stund.
 
 
 
 Söndag: Vi vaknade halv 2 på dagen, vi såg bara på filmer ända till kvällen, då kom Kevin och hämtade oss, sen for vi till ABC. Men det blev strax tråkigt så vi åt bara hamburgare, pratade med folk och sen hemåt. När vi kom tibax till Jeres så spraymålade vi lite i verkstan och sedan gick vi in. For hem runt 11 tiden. Inatt så drömde jag att jag var i ett hus som brann, sen så hoppade jag ut genom fönstret på högsta våningen,... ingen fångade mig -.-. Så jag dog. 
 
Varning: X antal bilder från julfesten:
 
 
 
 
 
 



Mohammedi's | Art, model & designer

http://mohammedis.se/

Fina bilder!!

Svar: tack! :)
Natalie Sundsten


Ithrenniel

http://ithrenniel.blogg.se/

Vilken skola går du på? :) Ser ut som ni hade väldigt roligt! ^^

Svar: Tegengrenskolan i Vörå, aadå :))
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?