Stackars plattång

2013



Börjar bli stressigt med bloggen just nu, det blir alltid så seen bloggning och jag hinner inte lägga in tillräckligt med bilder. Kanske tar en paus någon gång i framtiden, jag skulle faktiskt vilja sova just nu haha! Är jätte trött nu på dagarna p.g.a bloggen, sorry hani. Hah håller på att ändra den för fullt nu också. Imorgon på morgonen ska vi sjunga i elevutrymmet klockan 8:45 så well... be there. Haha om du går i samma skola som mig förstå. På kvällen, eller efter skolan så tar jag bussen till Oravais och stannar där hela kvällen så då hinner jag bara kanske blogga. Och på fredag är det Finlands självständighetsdag! Dessutom fyller min lilla sockertopp till lillasyster 8 år så jag stannar hemma på kvällen då släkten kommer hit, och vi är lediga från skolan. På lördag händer det inte så mycket, slipper iaf ingenstans haha. 
 
Idag: efter skolan så kom Jere hit och sedan for vi och handlade, eftersom jag har ätit upp mina tre chokladkalendrar ( åt 1 per dag) hehe, så köpte jag 5 nya (y). De kostade bara 45 cent (45 kr) såå jag kunde inte motstå de! Sen har jag suttit och övat på matteprov i ca 3 timmar. I'm not kidding. Jag fattar verkligen ingenting av det vi har prov på imrn, jag kommer helt klart få underkänt men nu har jag börjat förstå lite faktiskt, haha och det tog sig 3 timmar! Har bara tagit en massa crazy snapchat videos så läsningen har inte varit på topp.
 
Ja justde jag förstörde min platttång i morse! Den stod på 200 grader och jag tänkte inte efter s¨jag la den på mattan, jag har lite "lurvig" matta så mattan smältade fast i platttången så den blev hel svart. Och det galnaste var att jag inte märkte det så jag fortsatte att platta HAHAH. Sedan fick ja ju en chock menmen så kan det gå...
 
Okej, jag har knappt sovit något inatt, jag är trött, jag är full av matte, jag är helt slut. Sååå det betyder att jag inte tänker på vad jag skriver och min stavning så I'm sorry ifall jag har skrivit invecklat/konstigt eller har många stavfel. Pussgunatt!
 
Söt disney kalender, hihi!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?