Börjat med styrketräning

2013



Imorgon åker vi till Yrkes akademin i Vasa på besök. Jag valde dessa linjor att besöka ( Kombi, Frisör, Kock).
Syrran är ju på frissa så få se vad som sker där, hah. Tror vi skulle till VYI senare på eftermiddan också, hihi ska bi kul att träffa Thomas igen! Nåja, få se om jag alls hinner blogga på kvällen, känner på mig att jag kmr ha fullt upp och sedan på tisdag så blir det frissan på klippning & slingning.  
 
BTW: Har börjat träna igen! Men jag ska först hålla på med styrketräning och det är jag först klar med när det syns att jag har tränat, så jag får nog hålla på en stund. Haha, jag provade 30 armhävningar idag, märkte att jag har fortfarande kvar styrkan i armarna men sedan när jag hade gjort 20 sit-ups, då tänkte jag spy. Haha jag kommer ge upp inom några dagar, men ska försöka iaf. Well well min kropp ser ut såhär nu så vi ska se om det ändras nå ;).
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?