Gårdagens hemmafest

2013



Godmorgon! Kom hem för en stund sedan, så jag berättar lite om gårkvällen nu. 
Efter skolan så for jag och Elin till Kevins med buss, vi var alla trötta och såg ett avsnitt av desperate housewifes. Sen 19 tiden så kom några kompisar dit och då var vi 12 st ungefär.  Vi gjorde lite allt möjligt, haha så blir svårt att nämna bara en sak. 1 tiden så sov jag och Jakob iaf haha, tror jag hade feber för jag var verkligen trött. Tommy satt upp och spelade hela natten, Dennis åkte hem typ 2 tiden och Kevin vet jag inte riktigt,haha! Klockan 10 på morgonen så for jag till Oravais och handlade lite med mami och sedan hemåt. 
 
Ikväll så händer väl inget speciellt, förutom att Jere kommer hit en stund. Nåja, back to the game. Ha en skön lördagskväll!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?