Must be stupid if U think that we can start again

2013



Redan första timmen så kom polisen till skolgården och tog fast en mopedpojke, de har verkligen inget bättre för sig. Nåja fick 4 i ett finskaförhör liksom hälften av de andra eleverna i klassen, haha jag som skulle satsa på finskan menmen. Det är redan fredag imorgon, wohoo! Det är ju ingen fest någonstans så blir att åka till Oravais då igen. Ravenswood hade tydligen inte kommit ut igår så ska se det ikväll istället (om det ens har kommit ut).
 
Minns ni från förra bloggen att jag alltid hade konstiga drömmar? Well, de har börjat nu igen. Haha, hinner inte skriva ner vad jag drömde denhär gången men spöken fanns det tydligen och snälla var de inte. Sedan så var jag tillsammans med alla mina ex på samma gång, hur stupid kan det bli egentligen...
 
Stackars kisse, hon kan inte gå för hon har ont i tassen ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?