Pinsamma tisdag

2013



Hej! Har haft lite svårt att hinna blogga på sistone, har bara spelat hela tiden, haha. Moppeläsandet går sämre än sämst. Och ikväll hinner jag inte öva heller utan jag ska se på eclipse, eftersom jag inte hann se den igår. Och sedan spela tills jag somnar. Har inte så mycket att säga idag heller, åker kanske på fest med Jannike i helg, det är ju lillajul, visst? Haha oj nu minns jag ju! Jag spillde ju ut mitt fulla mjölkglas i skolan där man höll på att plocka åt sig maten, haha någon måste ju ;). Sen så spelade vi ping pong på gymnastiken så jag, Jannike och Felicia var ju så proo så vi vann, haha tävlade typ så vi fick lite choklad! Nåja har varit ut och fotograferat så lite bilder kan ni ju få! :)
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?