Snööö

2013



Redan igår så hade det snöat en hel del, och idag är det ännu mera! Jag tycker det är bra, men jag gillar verkligen inte när det ska vara så halt överallt och kallt! Jag fryser allt för lätt, tur man har pojkvännen som värmen en då ♥. Ikväll ska jag bara sitta hemma helt forever alone, haha! Får ingen skjuts någonstans, kommer inte kunna ta moppekortet nå mera i år, när det har kommit snö och allt. Men jag ska definitivt skriva det! Alltså... jag har världens fiilis att se på Twilight. Haha, jag vet inte varför, men jag ska se första twilight filmen ikväll. Ha en fortsatt trevlig lördags kväll!
 
Några vintrar tillbaka, år 2009 borde denna bild varit tagen av mig och lillasyster. HAHA, lillasyster ser ut som ett plommon ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?