Ya, Silveria & VYI

2013



Alla nior var ju på besök till YA, Silveria och VYI idag. Jag försov mig i morse så jag tänkte ju missa bussen, eller jag gjorde det, så åkte med Kimo bussen.  Vi fick äta en muffins och lite glass, haha jag har aldrig ätit godare glass! Sedan så vid frissa så lockade Jannike mitt hår och vid kombi så lyssnade vi bara på. Dagen har gått ganska så snabbt, vi hade inga pengar så det gick att ringa ett samtal till någon limsaautomat så det höll vi på med för fullt haha! Slutade lite galet menmen. Har inte övat på engelskaprov ännu och det blir nog inte av heller, så detta får jag nog ta på talang. 
 
Jag söker nog till medieassistent + kombi. Kommer bli jobbigt när jag måste stiga upp klockan 6 varje morgon, för jag är verkligen ingen morgonmänniska.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?