Böteslapp på 35 €

2013



Nåjaa, har funderat på att blogga hela dagen, men det har inte blivit av. Samma sak igår, var till Oravais med kompisarna och olyckligtvis när jag satt på med Siben (utan hjälm) så möter vi THA POLICE! Då blev det att stiga av mopeden och in i polisbilen. De skrev en böteslapp på 35 € åt mig och en på 120€ åt Siben. Poliserna kollade Jakobs pv också, de klagade på några småsaker. Och jaa, jag och "säkerheten" är helt enkelt inte vänner. Jag brukar lära mig av min misstag men vet inte vad som är fel på mig och min otur. 
Men jag vet att sålänge jag inte lär mig så händer det nya saker, de bara e så.
 
Föräldrarna var ju allt annat än glada, så hålls hemma nu ett tag till. Hinner bara gå ut genom dörren så händer det nått igen. Haha hjåå, vad kan man säga...
 
Har skött lillsyrran idag och sånt för att kunna betala bötern. Jag är inte i det rikaste läget just nu så, dessutom är det nu som jag behöver pengar som mest! 
Oj.. har ju inte bloggat på två dagar, nåja FREDAGEN blev helt nice, jätte konstig men lättare när drama ends. 
Ska lägga mig strax också så godnatt people!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?