I'm totally lost in love

2013



Nattbloggning! Sista dagen vid city cafe, jag har jobbat röven av mig och trodde jag seriöst skulle få en slant men icke sa nicke. Och har gjort samma saker idag som de andra dagarna. Nåja, haha höjdpunkten idag var när jag serverade mat åt min livs stora kärlek från dagis, oh gad han är sig lik! Nåja har ju en underbar människa i mitt liv nuså det spelar ingen roll! 
 
På kvällen så skjutsade pappa mig till Oravais. Hade med mig moppehjälmen faktiskt, så det var inga problem på vägen. Fast hade en del oturshändelser måste jag säga...
Såg att RAVENSWOOD hade kommit ut på swefilmer.com! Ska se det imorgon med min pll-buddy!
Nåja, klockan är över 2 på natten så ska ta och somna snart, godnatt!
 
Dagens instagram bild! @nataliesundsten
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?