Jag vet vem som dödade Alison

2013



Hejhej! Ta't lungt, jag ska inte avslöja vem som dödade Alison i PLL här i bloggen. Men såhär var det, jag installerade ett pretty little liars quiz där det fanns 61 frågor, och en av dedär frågorna löd såhär "Vem dödade Alison enligt boken". Jag hade ju mina aningar så jag råkade svara rätt då, så nu vet jag vem som dödade henne. Men wow, PLL har lett oss alla in på en massa onödiga vägar :D. Nåja, om någon är så nyfiken så skicka bara så svarar jag. Annars kan ni ju säkert få upp det på google också.
 
Idag är det söndag så jag gör nog inget speciellt, ska försöka hitta en ny snygg design till bloggen förstås. Ikväll så måste jag fylla i praodagboken och sen ser jag på film resten av kvällen.
Har inte varit så mycket vid min mobil på sistone för den stängs av mittiallt och det är väldigt irriterande, få se om jag hamnar att lämna in den på service :/.
 
Glöm inte att checka bloggen ikväll också när jag lägger in bilder från fotografering med Victoria! Denna gång är det hon som är modellen! :)
 
 
 



Anonym

http://lenaajohansson.blogg.se

hej! fin blogg och pll är bäst :) hehe

vilket avsnitt är du på? jag är på det allra senaste ska ej avslöja om aa du inte har sett det :)

kram

Svar: Hej, tack! :) Jag har sett det senaste också.
Kram!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?