Konditionen står verkligen på noll

2013



Hej! Har suttit på kvarsittning idag med Jannike och Sam till klockan 16, sedan gick jag med Sam till grillen och åt franska och lökringar, namm. Klockan 17 så for vi hem med buss. Skoldagen har annars varit helt vanlig, fast har varit en del problem förstås. Nåja, nu är jag hemma och blev riktigt sugen på att se twilight haha, få se om jag smätter på den eller om jag övar på moppeteoriprovet. Annars har jag hittat en serie som verkar bra, ska väl ta en titt på första avsnittet av det maybee. 
 
Jag måste verkligen ta tag i mitt tränande, har inte tränat på.. vem vet hur länge, haha. Har fysiskt test på gymnastiken nästa tisdag så några situps, armhävningar och nyttig kost bör göras. Idag när vi hade innebandy så orkade jag inget annat än att sitta målvakt, haha. Men är man lat så är man. Samma sak gäller ju i skolan, igår la jag märke till hur mina vitsord har sänkts så lite skärpning nu Natalie!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?