40 Sanningar om mig

2013



                                      
1.  Jag drömmer jätte mycket.
2. Jag älskar Zara Larsson och hennes röst.
3.  Jag har inte riktigt någon hobby, sitter bara framför datorn.
4.  Jag är jätte mörkrädd när jag är ensam.
5. Jag tycker " YOLO" och "SWAG"  är så himla töntiga ord, fast själv så snurrar "yolo" runt i mitt huvud varenda gång jag gör något man inte får göra. 
6. Jag är så lat så jag har min lillasyster att göra nästan allting åt mig. ♥
7. Jag brukar stänga ut mig från verkligheten när jag känner för det och sitta i min egen lillavärld. (rätt så ofta)
8. Jag kan inte se på en action film utan att tänka som en efteråt.
9. Music makes me different.
10. Jag blir lätt irriterad.
11. Jag älskar "närhet" så att säga. Krama mig, och jag släpper aldrig taget.
12. Jag vill kunna springa jätte snabbt, snabbare än någon annan.
13. Jag tänker allt för mycket.
14. Jag har min naturliga hårfärg nu, men ska färga det så fort jag vet vad jag passar i.
15.  Jag kan spara pengar, köpte min dator, sytemkamera, digitalkamera själv, och nu sparar jag till en ny mobil.
16. Jag hatar färgen rosa, blått ska det vara!
17. Jag bokstavligen älskar att hjälpa folk, need help? Tell me!
18.  Älskar romantiskta män.
19.  Jag har jätte svårt att bli brun, jag har som typ "dåligt pigment" så det hatar jag..
20. Gråter mina vänner, gråter jag!
21. Jag svär allt för mycket.
22. När mamma ropar "maten är klar!" så väntar jag en halvtimme, sen går jag.
23. Jag stör mig på folk som gör dusckface, uglyface osv. Ni är vackrare om ni ler! 
24. Jag har alltid älskat lemonad och kommer alltid att göra det.
25. Jag älskar djur!
26. Jag vill bli journalist när jag blir äldre, eller jobba i ett café! 
27. VArje gång jag ser ett litet barn, måste jag bara le åt h*n. Samma sak med åldringar.
28. Jag vill kunna prata franska, världens finaste språk!
29. Jag klarar mig inte utan min plattång.
30.  Om jag använder jeans, så måste de vara tighta, annars använder jag inte jeans.
31. Jag gillar inte att ha klänning, känner mig för uppklädd.
32. Jag klarar mig inte en dag utan min mobil.
33. Jag är inte nöjd med mitt utseende, men jag har lärt mig att acceptera hur jag ser ut.
34. Jag bryr mig för mycket vad folk säger och tycker om mig, men börjar bli för lat för att bry mig nu.
35. Jag har jätte tunt hår = självlockigt! 
36. Jag började bara titta på Pretty little liars för att Ahley Benson (Hanna) var en av huvudrollerna, hade sett henne innan i en av Bring it on filmerna och blev kär i hennes hår, haha!
37. Jag älskar Best vines
38. Jag hatar att städa åt mig själv men åt andra städar jag gärna.
39. Jag kan äta hur onyttigt som hellst utan att min mage växer, haha.
40. Högstadiet har varit den tuffaste tiden i mitt liv.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?