Förkyld tjej här

2013



Villaavslutningen blev riktigt rolig, kul att få umgås med min underbara Emelie igen! Mådde inte helt bra dagen efter, har en hemsk förkylning nu. Ont i halsen, huvudvärk och sjuka ögon.  Skoldagen var jobbig, börjar fundera om jag har feber. Men jag och syrron köpte en fransk chokladtråta och delade den, världens godaste! Men att den kostar 20 € i S-market är inte det positivaste. 
För att inte slösa bort min tid vid datorn så har jag faktiskt lackat naglarna, haha. Men det blev verkligen inte bra, måste säga att jag brukar kunna bättre men så lat som jag är så orkade jag inte ens försöka, så jag klottade dit lite lack bara! Är väl skyldiga er resultatet också hehe.
 
Ska ta och titta på idol audition sen ikväll!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?