Att läsa på biologiprov väcker hemska minnen...

2014



Det går inte, vi har biologiprov imorgon och jag kan verkligen inte fortsätta läsa. Det väcker för oroliga minnen och jag börjar tänka tillbaka på bilkrocken och moped krocken. Onödiga tankar flöder runt i huvudet "om bilen hade sprängst, kunde brutit något, få blodpropp, dött..". Nåja, dessutom så fick jag kläderna från nelly.com idag. Klänningen passade ganska bra så den behåller jag men byxorna verkar jag ha fåt fel storlek xD Alltså jag använder inte xl... nåja har skickat tillbaka den och beställt nytt, men är ändå jätte arg för jag glömde fylla i en kod så det blev dubbla pris! HJSDJDHSJJD..
Nej, ska försöka sova nu, är så himla uppgiven.
 
BTW: köpte brunhårfärg idag, så nu blir det färgas...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?