Evil is knowing better but doing worse

2014



Okej, allting blir bara fel nu när jag försöker göra dropdown, det går verkligen inte. Jag måst sitta 8 timmar för att få det att fungera och jag har inte riktigt tid med det. Alltid är det något som blir fel och snart fuckar väl blogg.se upp min blogg igen. afjajfainfaifidjgfgk. Åh nåja, den får vara såhär nu, var tvungen att ta bort hela skiten, jag som nästan hade den färdig...
 
Idag slutade vi 13:30. Så körde till skolan och körde hem också, när jag kom hem så spelade jag lite och nu resten av tiden så har jag försökt fixa bloggen. Ei hohho, vet inte om jag berättade att jag hade kvarsittning med ett helt gäng förra torsdagen.. men har kvarsittning nu igen, denna torsdag. Alltså jag orkar inte, hur kan man få kvarsittning för att man blev desperat efter choklad så man gick till butiken som ligger 100 meter bort!? Voi voi, jag är iaf glad att snart slippa högstadiet. Bara ca 7 veckor kvar nu till sommarlov! 
 
Har bildbrist...



Men jag gillar bilden! Härlig bakgrund.

Svar: Tack ska du ha! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?