Snuva, halsont, hosta, feber...

2014



H-hej my friends. Är hemma just nu och mår himla skit. Är jätte förkyld och har varit det hela helgen, Det började i torsdags då jag for ut och cruisade med Jannike och några andra, vi sjöng så hårt så tydligen tog halsen skada av det, hehe. Och sen hade jag jätte ont i halsen på fredagen i skolan. Shit vad varmt det var, säkert 30 grader, var tvungen att köpa glass. Och så hade vi veteransfest på dagen. Åkte hem och körde sedan till Oravais. Har inte hänt så mycket roligt i helg, har varit med Jeres. I fredags blev det förstås en hemsk kväll och gårdagen tänkte sluta hemskt. Men det gick praah. Arbetade åt mommo idag och stekte broccoli♥. Sen har jag bara legat i sängen och snytit mig. Glömde berätta att Jeres papperskorg var tom men sedan svämmade det över med näsdukar x). Men hani har tagit hand om mig och vi har legat i sängen hela dagarna. Imorgon skippar jag skolan för ett försök att bli friskare. Får inte vara sjuk på onsdag, då blir det Hoviskaa med min favoritbrud! Det kommer väl regna på 1 maj så det blir ju inte så trevligt...
Var ju dessutom till Hällnes på ett ärende och for vidare med Emelie till Oravais senare ;).
 
 
Fick frukost på sängen <3
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?