Så blev slutet på mitt sommarlov

2014



Hej! Nu var det längesen som jag bloggade! Vet inte riktigt var jag ska börja, har haft det underbart. Det blev översvämning i Piteå centrum när vi skulle shoppa, vattnet gick nästan till knäna så fick gå barfota i alla butiker. Men däremot så kom jag mig hem med 16 tröjor. Japp + en MASSA andra saker! Det var riktigt stor REA i alla butiker, så de mesta tröjorna köpte jag för 49 kr. Vädret var jätte varmt men vissa dagar så blixtade det och sånt. Vi kom hem på onsdas natten-. BTW: Mitt och Alexanders godis i Haparandas candyworld så blev att kosta 500 kr. Hade världens bästa resa, och jag hoppas på att vi åker snart igen. :) 
 
Morgonen efter så steg jag upp för att åka till jobbet. Fick 2 dagars jobb på Tessescafe, men tjänade bra. Och på lördag så åkte jag till Petalax, sen till Solf på Alexanders brors 30 års middag. Fick träffa hans släkt, alla var så otroligt trevliga och snälla! ♥  Sen var jag i Petalax några dagar. Där hann det bli småa översvämningar, målat Alexanders andra brors kök, kollat album, lekt med Alexanders brors småbarn, gått ut med Nora♥, tittat film osv osv. VARMA GRADER!
 
Så nu börjar det bli att packa ihop och flytta till Vasa, för det gör jag med Jannike på Måndag! Skolan börjar strax och sommarlovet har gått snabbare än någonsin! Måste beställa skolböckerna och köpa nya häften och pennor. Allting ska med! 
 
Imorgon innan vi åker till konstensnatt i Vasa (förra året så hade jag varit med i mopedolyckan så hade en kväll hos Jannikes med några moppekompisar) så åker jag, Jannike, Roger och Alexander till Pedersöre! Där ska jag och Jannike köpa ett kylskåp hahahah! Till internatet ofc. Sen fest och sen Petalax och sen börjar skolan! Haha jag
vill nog inte.
 
Nu har jag ju en massa bilder att visa men det kommer bli spammat i bloggen om jag lägger ut alla så lägger ut några!
 
 
 



Josephine

http://josephinelouisee.blogg.se/

Det låter och ser ut som om du haft kul! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?