Vad hände med oss? Mitt hjärta har sovit i en månad.

2014



Länge sen! Har inte alls haft tid att blogga, men har mera tid nästa vecka med bloggen! Så lite uppdateringar!
 
  • Fyller 16 år om 15 dagar!!
  • Villaavslutning ihelg, osäkra planer ännu
  • Inget ämne i skolan har varit tråkigt, tycker att det är jätte intressant!
  • All vår mat i internatet möglade.
  • En man dog i bilolycka en bit utanför vårt internat..rest in piece
  • Alexander har hälsat på mig mycket
  • Har fått nya kompisar, varit till Vasa och ätit på rax och mäccen ett x antal gånger
  • Skoldagarna pågår från 08:15 till 16:00 eller 15:30.
  • Försöker äta mig till min vanliga vikt..
  • Jag tappar bort min internatsnyckel nästan varje dag
  • Var till Juthbacka förra helgen, regn och kallt. Stannade bara 1 timme
  • Har bakat mockarutor med Alexander, som blev världens godaste!
  • Har varit i både Vörå och Petalax
  • Shoppat lite,biio
  • osv osv osv
Och nu så ska jag till mäccen och äta mat! Dessutom ska jag köpa hårfärg och lite annat. MJÖLK!
Imorgon måste jag ta bussen till Vörå, nödfall!
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?