Julaftonen

2014



Hejj! Det blir ett sent inlägg nu men jag har tänkt på att blogga om julen sedan jag skrev det här i bloggen för några dagar sedan. Men jag har inte alls haft tid. Har haft fullt upp och nu ska ni få veta va jag har gjort.
 
Jag har varit till Molpe och firat julen och ätit julmat. Igår så var vi till A:s faster och åt julmat och efterrätt och åh det var såå gott! Sen spelade vi kortspel i 4 timmar, haha oj det var kul. Sen idag så har jag, Alexander och Daniel suttit hela dagen och spelat kort. Haha, once you're going in, you never go back.
Sen har vi ätit julmat igen. Och nu vill jag bara blogga och se PH!!
 
Har fått en massa fina julklappar, bland annat VS bodymist, bodylotion,choklad, mysiga skor, Puma skor, rött läppstift osv. Men har inte bild på allt. Berättar mer i något annat inlägg.
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?