PH nörd här hej

2014



Kommer att sitta och nörda Paradise Hotel nu hela helgen och äta marängtårta. Sen så hade jag en plastpåse med en massa godis och nu är den borta så det mysteriet är ännu olöst. 
 
Jag måste säga att jag nästan längtar till nästa vecka men ändå inte, för den kommer bli chill emellanåt men det blir ju ändå vanliga timmar.  Sen på fredag så får vi ju jullov och då ska jag och Alexander börja storträna! Jag ska ha muskler när jag kommer tillbaka till YA i februari/mars. För efter jullovet som slutar 12.1 så börjar dagispraktiken och den fortsätter i 6 veckor. Efter praktiken så får vi sportlov! Så det ska bli skönt att få bo här hemma några månader.
 
Vet ni vad som händer på nyåret? Då åker jag och Alexander till Piteå, YYESS!! Jätte bra start på nyåret eller vad? Att få shoppa på mellandagsrea i Sverige!! ♥
Utsikten från internatsfönstret någon månad sen.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?