Faller ner i hålet vad jag än gör

2014



Hej! Har en hel del att berätta men berättar bara det viktigaste. 
Igår så for kusinerna hem till Sverige igen och på kvällen så kom först Jere hem till mig med min telefonladdare som jag hade glömt hos honom. Syrran klippet mig korthårig, jepp, nu har jag lite längre än axlarna. Behövdes verkligen, så slitna toppar som jag har :p. Började se några år yngre ut haha,jee. Och 19 tiden så åkte jag till Vöro och träffade Julia där, vi gick ut till city och sedan åkte vi till Oravais. Träffade Jere också där vid abc, vi åt hambörgör och franska♥.
Sen 11 tiden åkte jag hem. Drömde som vanligt en massa konstigt, om jag inte sover med Jere så drömmer jag drömmar där jag måste kämpa för mitt liv. Nåjam, har spelat hela dagen, 30 snart woho. haha ohnatalie. 
Sen så skulle det ha blivit en kul kväll, men nope, det dög inte. Så fortsätter väl att spela ikväll. ÖVA PÅ MOPPE skall jag ju också göra!!!!hehejdå.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?