Angående gipset...

2014



Hejhopp!  Efter hvc i tisdags så gick jag med till Jannikes. Så vi gjorde sammanlagt 4 hål i örat. Jannike gjorde 2, jag 1 och Johan 1. Haha kokade bara nålen och sen tryckte vi igenom. Det gjorde inte alls ont, fast när örhänget skulle igenom det lilla hålet jag gjorde med nålen så fick Jannike hjälpa mig, för det gick inte att få igenom nålen genom bråsket. Sen så filmade jag när Jannike gjorde på Johan.  Sen klockan 18 så gick vi till slalombacken, var inte alls lika kul att åka som de andra åren så kanske blev sista gången. Sov över där  och sen på morgonen steg vi upp till hvc igen. 
 
När vi var vid hvc så fick vi gipsa varandras armar. Har ingen aning vad det hette men något liknande till "skena".Sen så lurade vi allihopa på instagram och snapchat att vi hade halkat på isen. Haha alla trodde ju på det så I'm so sorry, but it was just a joke ;). Vi gick till grillen och åt hamburgare och franska till mat. Sen på kvällen så åkte jag till oravais och lurade min lilla gosse. Stackaren var orolig och blev lite besviken när jag sa att jag skämtade. Nåja, kvällen blev ändå katastrof så skulle ha stannat hemma. 10 tiden så tog vi snöskotern till ABC och köpte en stor flaska Novelle, daim och tuggummi. Allt det blev att kosta 8,70 €. Så jag är pank nu. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?