Från bästavän till pojkvän

2014



Fick kommentarer om att några ville höra hur jag och Jere blev tillsammans så om ni vill veta så får ni läsa detta.
 
Minns första gången jag såg honom och första gången jag pratade med honom. kommer inte ihåg riktigt vad jag sa men han satt bredvid sina kompisar på en bänk. Blyg var han ;). Det var jag som skickade åt honom första gången i 7:an, min lilla lögn löd typ såhär "Hej, min kompis Emelie svarar inte och du går ju i samma klass, så när har ni håltimmen imorgon?". Haha, jag ville bara att han skulle veta att jag existerade. Sedan dess så chattade vi varje kväll, om helt allmänna saker. 
Men ingen av oss gick steget längre, så både han och jag skaffade förhållande med andra personer. Men våra förhållanden höll inte destu längre, så sommaren 2013, när såren läkt, så tog vi av någon anledning kontakt igen. jag minns verkligen inte varför men tror det var han som slog första signalen. Jag som har krockat 2 ggr i sommar så har inte världens bästa minne. Nåja, vi blev bra kompisar igen och jag började chilla runt i Oravais varje dag på sommarlovet. Vi åkte runt på hans pv och blev småningom bästa vänner. Haha #thatmening. sen så frågade han chans på mig!!!!! Hahah näjj såklart inte, jag skämta...
Vet inte hur jag ska förklara resten, men han blev kär i mig och jag förstod först inte att jag hade känslor för honom men det märkte jag först på konventet. När mitt huvud sa åt mig att "se på dendär flickan, som klänger efter honom". Haha nej men hon är min kompis så jag ska inte vara för stupid nu. Men jag blev seriöst riktigt svartsjuk, det går inte att förklara...hahaha! Well well, några dagar gick och vi blev så småningom tillsammans efter det. Gulligt var det att han ännu minns vilka kläder jag hade på mig den kvällen (19 oktober) när vi blev tillsammans.
 
Det finns så himla mycket jag skulle kunna skriva om honom, han betyder så himla mycket för mig! Min andra halva, vi är så lika. Haha, kommer inte glömma när vi berättade för dina vänner om oss!  Min lilla Härmäbo :*.
 
Var med någon som du blir glad av, ingenskillnad ifall han har en arm eller glasögon, så länge du mår bra så är det värt det!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?