Gott nytt år

2014



Gott nytt år! Sköönt att slippa 2013, du är mer än välkommen år 2014! Hoppas att detta år inte handlar om pojkdrama, kompisdrama, olyckor, misslyckande, besvikelser, smärta och sånt som förra året. Inte mitt bästa år... Men det positiva är att jag har varit på mitt livs roligaste fester, fått underbara vänner, blivit kär!
Känner på mig att 2014 kommer bli mycket bättre, och inte bara för att jag hade det som fotbollsnummer när jag var yngre..^^.  
 
Firade som sagt nyåret hos Didricks, helt skojj. Bäst av allt så fick jag min nyårkyss! Fick ett bra slut på året och en bra början. Sen efter klockan 00 så sköt jag och Jere de sista raketerna. Vi somnade ca 2 tiden. Och vaknade ca 14 tiden på dagen. Så en god nattsömn fick vi! På dagen så kollade vi film och sedan for vi till abc och åt hamburgare, höhö. Pratade en hel del med Emelie där också. Sen for jag hem med en fisk i handen!
 
Imorgon så kommer Kevin hit och fixar lite på min dator, den är allt för trög...
Annars kommer jag bara se på gg hela kvällen.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?