Om det hade börjat brinna...

2014



Orkar inte läsa på finskaprov alls, så läser i skolan imorgon annars får det gå som det går, jag fattar ändå ingenting. Fick tillbaka min sony xperia go idag! Några delar har bytts på den, så nu blir det att lämna in htc:n. Kommer sakna framkameran mest ^^. Haha jag är så bra på att förstöra mina telefoner.  
 
Hehe, sen måste jag ju berätta att jag tänkte bränna upp huset igår.  Ganska kul story, Jere var hos mig och jag la in den sista julstjärnan i micron. Jag vred på fullvärme (jag har tendens att göra så). Jag glömde såklart bort det så jag gick tillbaka till rummet, efter en stund så  ville Victoria mig något, så hon ropade. Och när jag gick ut ur rummet så hörde jag att micron ännu var på...haha jag fick lite lite panik, Så när jag springer till köket så ryker det och är helt dimmigt in i micron, så jag stänger av den snabbt och öppnar såklart "luckan". Blev svart i ansiktet av all rök som kom ut, haha nej inte riktigt, men en hel massa rök var det! Min stackars sista julstjärna som jag tog ur frysen så var till en klump :'(. Sedan så luktade det bränt i hela huset resten av kvällen ^^.
Vem vet vad som skulle ha hänt om inte Victoria hade velat visa mig något hon hade ritat?
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?