Prao imorgon

2014



Hej, som ni kanske har märkt så har jag varit upptagen hela veckan. Har sovit i Orvavais från fre-sön. Har sett pll, ravenswood, åkt snöskoter, åkt rattkälke med Siben, ätit vid abc osv. Hände nog mest idag, skrattade halvt ihjäl mig när vi satt på rattkälken som var fastbunden i skotern med ett rep, och vi flyger av! Nåja, brukar ju flyga av saker jag så. Tappade telefonen i snön när vi föll så den är lite dålig nu men det ska väl gå...  Sen så blev det ändrade plaer så istället för Umeå på sportlovet så blir det Haparanda veckan före! ♥ Och i helg så fick jag 50 euro av älskling till en sodastream! Yeess, har alltid velat ha en sån tihi. Och så bjöd han mig på food och candy! Världens bästa är du, bara så du vet! <3
Imorgon blir det ingen skolvecka (TUUR). Istället så har vi prao-vecka, och jag ska prya vid HVC med Emelie och Jannike. Så det ska bli kul, ska söka efter några innerskor nu så godenatten!
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?